licznik kliknięć

sobota, 9 kwietnia 2011

Nowa zabaweczka czyli Zagi 1,2m jako platforma ;P

Witam.
Jakiś już czas temu odebrałem paczuszkę z rdzeniami do zagi 1,2m i kadłubem od horneta20 znanego z PFMRC.eu
Pogadaliśmy troszkę o kadłubie i namalowałem coś takiego :



Po konsultacjach, kolega troszkę poprawił conieco, dorysował i oto takie cuś przyszło w paczuszce :


Sklejanie kadłuba:


Postanowiłem spróbować metody firankowej, w swoim wykonaniu użyłem popularnie zwanej flizeliny, takie cieniutkie coś ;P

Na pierwszy ogien poszedł kadłub:


Później rdzenie:


Wszystko posklejałem do kupy i dodałem stylową klapencję ;D







Wiem, wiem wygląda jaka prom kosmiczny, ale zmieści wszystko co potrzeba do środka i jeszcze więcej ;)

Na koniec mały filmik ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz